آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»کامپیوتر»ویدئو پروژکتور»نمایشگر لمسی شیشه ای
نمایشگر لمسی شیشه ای-pic1

نمایشگر لمسی شیشه ای

پارس تاچ، سطوح شیشه ای فضای مورد نظر شما را توسط فویل نانو آکریلیک به یک نمایشگر بزرگ تبدیل می نماید. شیشه نمایشگر یا همان شیشه هوشمند که به نامهای ویترین هوشمند و پنجره هوشمند نیز شناخته شده است، تصویر خود را از یک پروژکتور که در پشت سطح شیشه ای قرار گرفته، دریافت کرده و در سمت دیگر شیشه نمایش میدهد، به همین دلیل عبور و مرور از جلوی نمایشگر شیشه ای تداخلی در نمایش تصویر به صورت انعکاس سایه ایجاد ننموده و خیرگی نور نیز حذف میشود. در حقیقت نمایشگر شیشه ای تلفیقی است از شیشه نانواکرلیک و تکنیک نورپردازی بک پروژکشن back projection یا همان ریر پروژکشن rear projection . همچنین با استفاده از تکنیک ریر پروجکشن و به کمک فویلهای نانو، میتوان آدمک یا منشی مجازی ساخت و برای نمایشگرهای خمیده curve یا قوسی و منحنی از سیستم تصویری فرونت پروژکشن Front projection استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تفاوت های بک پروجکشن با فرانت پروجکشن با کارشناسان پارس تاچ تماس بگیرید. پارس تاچ، نمایشگر شیشه ای را بنا بر درخواست شما به صورت لمسی نیز ارائه می نماید. در نمایشگر شیشه ای لمسی میتوان از فریم های مادون قرمز IR Frame یا صفحات فویل خازنی برای لمسی کردن سطح شیشه استفاده نمود. نمایشگر شیشه ای لمسی در موارد زیادی در حوزه های تبلیغات، آموزش، تفریح و سرگرمی، فرهنگسازی ، مونیتورینگ، ساخت فضاهای لاکچری و فانتزی و ...دارای کاربرد می باشد.
نمایشگر شیشه ای برنامه های تلویزیونی خندوانه، میدان شبکه ورزش، برنامه عقیق، برنامه مثلث، جادو و صدا ، برنامه 626، برنامه سفر بخیر ، نمایشگر منحنی برنامه خانواده یک و ... توسط پارس تاچ ساخته شده است.
مواردکاربرد شیشه نمایشگر مولتی تاچ Multi touch یا ساده:
تجهیز اماکن مدیریتی , VIP ، تجهیز سالنهای مسافری، لابی هتلها، مراکز دولتی ، سازمانهای خصوصی و مجتمع های تجاری ، ویترین فروشگاه ها و مغازه ها جهت تبلیغ و معرفی محصولات با نمایش فیلم برای اصناف مختلف ( فرش و موکت، طلا و جواهر، قنادی و شیرینی فروشی، لباس و پوشاک، داروخانه، آرایشی بهداشتی، کاغذ دیواری و تزئینات داخلی، کاشی و سرامیک، مراکز اسپا و...)، عکس، زیرنویس و ...، سالنهای مد و زیبایی، مزون های بزرگ، آتلیه ها، فضاهای نمایشگاهی، مراکز سرگرمی و فرهنگی، آمفی تئاترها، رستوران، کافی شاپ، فست فود ، فود کورت ، اتاق مانیتورینگ سرور و اتاق فرمان، شو روم هاو... برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگر شیشه ای تاچ، ویترین هوشمند، ویترین لمسی، ینجره هوشمند، سقف مجازی و دیگر محصولات مانند میز لمسی، کیوسک و وب کیوسک لمسی، تابلو و ویدئووال لمسی به www.parstouch.ir مراجعه نمایید.
02166125044,45,66


آگهی دهنده: parstouch
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ویدئو پروژکتور در تهران
آدرس: بلوار کشاورز، بین کارگر و جمالزاده، پلاک 113
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۲
بازدید: 1090 بار
ایمیل: